Sunday, April 24, 2011

minggu FYP berakhir..

FYP: final year project ku berakhir.. alhamdulillah
projek yang sy buat dgn rakan ialah dokumentari "HARTA TUA MELAKA"
inilah posternya...
inilah poster bagi FYP saya...

ini pulak saya dan partner saya pada hari presentation FYP ini

alhamdulillah berkat usaha kami, kami tercalon untuk anugerah final year project ssil 2011(klik on this link)
.... walaupun x dpt menang anugerah itu.. tercalon jadi yg terbaik pun dah memadai buat saya.. bukan seng nak hasilkn produk dokumentari ini...

di sini saya nak ucapkan ribuan terima kasih kepada semua yg terlibat.. saya cuba senaraikan satu persatu..
terutama sekali buat mak abah saya yg setia membantu saya dari sekecil2 benda dan dari sudut kewangn...
buat kakak saya ,masyitah ,adik2 saya... munirah dan firdaus...khairul anwar, hazri, che shahila, zul affandi,. adik ibtisam dan adiknya... nadzirah yang setia menemani saya.
. serta lecturer-lecturer saya yg byk memberi semangat sehingga terhasilnya dokumentari ini...

masih segar di ingatanku sewaktu ku sendirian memulakan projek ini... yg berlalu biarkan berlalu...

"YA ALLAH hanya engkau yang tahu rintihan hatiku ketika itu.... ku nampak gembira tetapi hati ku hanya KAU yang setia mendengar luahanKU.. semua usahaku ini semuanya di atas kekuatan yang engkau berikan kepadaku YA ALLAH.. ku bersyukur dgn apa yang engkau berikan, ku sedar dan ku yakin setiap yang berlaku pasti ada hikmahNYA..." inilah rintihanku di dalam masjid di kala ku kesunyian menghadapi sgt sukar ku di sini......di dunia kampus yang penuh cabaran...

cukuplah belaian kasih sayangMU ya ALLAH buatku.... itu sudah memadai buatku sebagai hambaMU ya ALLAH...

sujud syukur ku padaMU kerana memberikan segala nikmat yang aku dapat di muka bumi ini...

"kawan2 jika ada masalah yg terbenak dalam diri tempat yang palin sesuai untuk mengadu adalah pada pencipta kita, tiada yang yang lain..."

sekian salam ukhwah dari ku.. kini ku tenang... ku harap ku dapat melalui setiap cabaran dan onak duri dgn redho...

No comments:

Post a Comment