Tuesday, December 18, 2012

Silent MODE...

Lama x coret apa2 dalam blog sepiku ini...
Hari ni 18 disember 2012..... Alhamdulillah...
Entry sebelum ini saya ceritakan , saya bekerja sebagai programmer kan2...
Hehe... la ni x dah... La ni saya seorg student di selatan tanah air..
Hanya sempat bekhidmat di tempat kerja tu 2 bulan lebih ja...
Seronok2 kerja... but rasa nak sambung belajar tu menggunung tinggi... :)
hehehe...tu yang sambung belajar,
Entri selepas ni saya akan bagi tip2 nak mohon master cara saya...:)
Silent Mode tajuk entri kali ni dipilih cz saya menyepi lama nak memulakan entri baru.
Banyk perkara yg berlaku 3/4 bulan ni.. manis..pahit..kelat... warna warni.. semua adalah..

 Nah saya share gambar saya d kampus saya...
comeikan fakulti saya.. :) p/s:sila abaikan saya di dlm gambar itu...
Pesanan saya buat kawan2 yg masih study... "Bila anda fokus... anda akan dapat solusinya"
dan pesanan dr sesorg bt saya "Even sedikit masa yg kita peruntukkan utk belajar,tapi
jika ia adalah "Quality Time" dan fokus ..asgment yg diberi tmpoh masa lama berbulan2 pun
boleh siap dalam satu hari".. n i agree with it :)

Tintaku... Maisarah <3

Pesanan saya sebagai seorg khalifah dimuka buminya... Ingt tau kawan2 stp dr kita dicipta utk menjadi khalifah dimuka buminya ini... jadi berpesan2 lah sesama kita

""Changing from bad to good is a long term adventure but it is wonderful when we realized and istiqomah to be good indeed..Istighfar dan bertaubatlah sebelum pintu taubat tertutup"...



No comments:

Post a Comment